Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Som kunde hos CBB Mobil er du i højsædet. Her bliver der gjort alt for, at du får den absolut bedste service, oplevelse og betjening.
Men hvad kan du mere præcist forvente dig af kundeservicen hos CBB Mobil?
For CBB Mobil er kundeservice en vigtig disciplin. Der bliver konstant optimeret på systemer, uddannet og udviklet medarbejdere, så de hele tiden bliver dygtigere til at yde en bedre og bedre service.
Ligegyldigt hvem du får fat i, når du beder om hjælp fra CBB Mobil, skal vedkommende være i stand til at kunne hjælpe dig på vej mod at løse dit problem eller svare på dit spørgsmål.
Som kommende abonnent hos CBB Mobil kan det for dig dog også være rart at få lidt syn for sagen. Derfor er det værd at bruge et øjeblik på at vende Trustpilot, der taler sit helt eget tydelige sprog, når det kommer til kundernes vurdering.
Her er der ikke lagt fingre imellem, da alle er frie til at skrive, nøjagtigt hvad de mener. Og heldigvis for CBB Mobil er det i overvejende grad positive tilbagemeldinger, der bliver slået op på anmeldelsesportalen. Med en score på hele 8.9 ud af 10 stjerner i skrivende stund, er CBB Mobil en del af toppen, når det gælder de danske teleselskaber på Trustpilot.
Hvis du er interesseret, kan du tilgå CBB Mobils Trustpilot side her.
Det er dog ikke kun på Trustpilot, at de danske teleselskabers kundeservice bliver målt og vejet. I Danmark findes der awards inden for netop dette område - og en af dem står Wilke Markedsanalyse A/S for.
Denne går under navnet Danmarks Bedste Kundeservice, hvor de firmaer med den bedste kundeservice i det givende år bliver kåret. Og i 2016 var det CBB Mobil, der løb af størstedelen af hæderen.
Det blev blandt andet til prisen for årets bedste digitale kundeservice samt prisen som den samlede vinder af Danmarks Bedste Kundeservice anno 2016.
Foruden at blive kåret som indehaver af Danmarks Bedste Kundeservice i 2016, er CBB Mobil også flere gange tidligere blevet kåret som indehaver af Danmarks Mest Loyale Kunder.
Det skete blandt andet i 2012, 2014 samt i 2017, hvor en undersøgelse fra Loyalty Group viste, at kunder hos CBB Mobil oplevede at få mest værdi for pengene.
Hos CBB Mobil bliver der hele tiden arbejdet på at blive bedre. Her er man stolte af priser som Danmarks Bedste Kundeservice 2016 og Danmarks Mest Loyale Kunder 2014, men det skal ikke blive en sovepude.
Hos CBB Mobil er der hele tiden fokus på at give medarbejdere bedre muligheder for at kunne levere den allerbedste service, så niveauet kan fortsætte i samme grad i 2017 og de efterfølgende år.
Men hvad er det så, der gør, at CBB Mobil bl.a. kan vinde en pris som Danmarks Bedste Kundeservice i 2016? Jo, det er blandt andet fordi, at du som kunde har mulighed for at komme i kontakt med Kundeservice alle ugens dage, enten via telefon, e-mail, chat eller Facebook.
CBB Mobils callcenter sidder eksempelvis klar ved telefonerne alle hverdage i tidsrummet 08.30 til 16.00. Her er du altid velkommen til at ringe, hvis du har et spørgsmål eller oplever et problem med et af produkterne. Du kan kontakte CBB Mobil på telefon 50 50 50 50, hvor en dygtig medarbejder sidder klar til at hjælpe dig.
Selv i weekenderne har du mulighed for at få hjælp fra en af de dygtige supportmedarbejdere hos CBB Mobil. Her sidder medarbejdere klar ved tasterne, og du har mulighed for at få hjælp både via livechat og Facebook samt e-mail, hvis du skulle have spørgsmål eller opleve problemer uden for telefonernes åbningstid.
Livechatten er åben alle hverdage fra kl. 08.30 til kl. 21.00, og i weekenderne allerede fra kl. 10.00 til kl. 21.00. Både lørdag og søndag.
Vil du gerne komme i kontakt med CBB Mobil på Facebook, er dette naturligvis også en mulighed. Her er supporten klar fra kl. 09.00 til 21.00 på alle hverdage, mens der lørdag og søndag også her er rådighed i tidsrummet 10.00 til 21.00.
Sidst, men absolut ikke mindst, har du også mulighed for at sende en e-mail, hvis det er det medie, du foretrækker. Her bliver alle henvendelser svaret inden for 1-2 dage.
Så hvad enten du savner råd og vejledning til at kunne vælge det helt rigtige produkt i shoppen, hjælp til et problem med et af produkterne eller bare brænder inde med et spørgsmål, har du altid mulighed for at få hjælp som kunde eller kommende kunde hos CBB Mobil.
Abonnement
Guides og information
Bredbånd
Rundt om mobilen
Musik
Apps