{{::infoboxModel.image.altText}}
  • Mobilabonnementer
  • Mobiltelefoner
  • nyhedStreaming
  • Internet
  • Mobilt Bredbånd
  • Tilbehør
  • Hjælp
  • {{headerCtrl.numberOfLineItems}}
  • Mit CBB
    Mit CBB
    Forside
    Log ud
Mit CBB forside
Log ud
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
  • Mobilabonnementer
  • Mobiltelefoner
  • nyhedStreaming
  • Internet
  • Mobilt Bredbånd
  • Tilbehør
  • Hjælp
  • Mobilabonnementer
  • Mobiltelefoner
  • nyhedStreaming
  • Internet
  • Mobilt Bredbånd
  • Tilbehør
  • Hjælp

Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.

50 50 50 50

CBB kunder med CVR

{{main.headline}}

CBB kunder med CVR

{{main.headline}}


Skift til privatkunde – de små priser følger selvfølgelig med

Vi er i gang med at forbedre den måde vi gør tingene på, så den måde du møder os på bliver mere enkel og lige til.

Her har vi brug for din hjælp. Det kommer nemlig til at betyde, at det ikke længere er muligt at være registreret som erhvervskunde med CVR-nummer. For at fortsætte som kunde skal du derfor fremover være registreret som privatkunde med CPR-nummer.

Hvad betyder det for dig?

Du kan sagtens beholde dit nuværende mobilnummer og abonnement. Du skal blot overdrage ejerskabet til en privatperson, det kan være dig selv eller en anden, senest d. 31. august 2025. Har du flere mobilnumre og abonnementer, så skal du overdrage ejerskabet for hvert mobilnummer og abonnement.

Vi har gjort, hvad vi kan for at gøre processen så nem som muligt for dig.


Følg denne guide:

1. Log på Mit CBB 
Log på Mit CBB på cbb.dk, eller via her. Du kan logge ind med en adgangskode eller få tilsendt en ny på SMS

2. Download evt. fakturaer og forbrugsoversigt
Du vil ikke længere have adgang til fakturaerne, når ejeroverdragelsen er igangsat

3. Indtast dine oplysninger 
Vi har brug for navn, kontaktnummer, e-mail og CPR-nummer på den person, du vil overdrage nummeret og abonnementet til

4. Bekræft overdragelsen 
Den nye ejer af mobilnummeret og abonnementet modtager en mail og skal bekræfte overdragelsen

5. Godkendt med MitID
Den nye ejer af mobilnummeret og abonnementet skal godkende med MitID og tilknytte et betalingskort

Godt at vide

Volmer headset 1

Kan du ikke logge på Mit CBB?

Kan du ikke logge på Mit CBB, så ring til kundeservice på 50 50 50 50, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig med at lave ejeroverdragelsen

Hvad sker der, hvis jeg ikke gør noget?
Hvis du ikke har overdraget dit mobilnummer og abonnement til en privatperson inden d. 31. august 2025, vil du opleve, at dit mobilnummer og abonnement bliver spærret og efterfølgende opsagt

FIK DU IKKE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?

Er du i tvivl om noget, eller ønsker du at opsige dit abonnement pga. ændringen, er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Du kan frit opsige dit abonnement, indtil ændringen træder i kraft.

SØG PÅ CBB
Ring mig op

Hverdage 8.00-20.00

BESTIL OPKALD
RING HVERDAGE FRA 8.00-16.00
50 50 50 50

‎‎

DOWNLOAD CBB APP'EN
ios app urlandroid app url
Produkter
  • Mobiltelefoner
  • Mobilabonnementer
  • Mobilt Bredbånd
  • Internet
  • 5G Internet
Populære mærker
  • OnePlus
  • Motorola
  • Tilbud
  • Android
  • eSim
  • Xiaomi
  • Samsung
  • Google
  • HMD
  • Apple
  • Doro
Populære mobiltelefoner
  • Pixel 9A
  • Edge 50 Neo
  • Edge 60 Pro
  • Galaxy S25
  • Galaxy S24
  • 13R
  • Xiaomi 15
  • Pixel 9
Betaling og forbrug
  • Se forbrug og faktura
  • Den første betaling
  • Automatisk betaling
Adgangskoder
  • PIN og PUK-kode
  • Glemt adgangskode
Andet
  • Bestil nyt SIM-kort
  • Hjælp
  • Mit CBB
  • 5G internet
Om CBB
  • Job hos CBB
  • Driftstatus
  • Dækning og netværk
  • 5G netværket
  • Kontakt os
Tjenester
  • CBB udland
  • CBB MIX
Trustpilot
  • Cookies
  • Persondatapolitik
  • Vilkår

Frederikskaj 8 - 2450 København SV - CVR 19433692

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR 19433692

Copyright© 2024 by CBB Mobil. All rights reserved