Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Vi vil gerne gøre betaling mere enkel og gennemskuelig for vores kunder, og derfor går vi over til månedlig betaling af alle abonnementer.
Indtil nu har du betalt dit abonnement én gang om året, men fra 1. september 2025 vil du blive opkrævet én gang om måneden, og samtidig falder din pris.
Udover at vi gør betalingen mere enkel, giver vi dig fremover mere for pengene til en lavere pris.
Du du allerede har betalt for dit årsabonnement, refunderer vi hele beløbet til dit kort eller din CBB-saldo, afhængigt af hvilken betalingsmetode, du brugte.
Pengene vil være tilbageført indenfor 5 hverdage efter d. 1 september 2025
Hvis du ikke allerede har tilknyttet et betalingskort til dit abonnement, kan du gøre det nu på Mit CBB, så bliver dit nye abonnement automatisk betalt hver måned.
Er du i tvivl om noget, eller ønsker du at opsige dit abonnement pga. ændringen, er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Du kan frit opsige dit abonnement, indtil ændringen træder i kraft.