Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Vi ønsker at gøre betaling mere enkel og gennemskuelig for vores kunder, og derfor går vi over til månedlig betaling af alle abonnementer.
Indtil nu har du betalt for dit abonnement månedligt og for dit tilvalgsprodukt årligt. Fremover vil det blive samlet i ét abonnement, og du vil fra 1. september 2025 betale en samlet pris én gang om måneden.
Samtidig falder din pris og vi giver dig ekstra indhold med i dit abonnement.
Udover at vi gør betalingen mere enkel, giver vi dig samtidig ekstra indhold til en lavere månedlig pris.
Du du allerede har betalt for dit årsabonnement, refunderer vi hele beløbet til dit kort eller din CBB-saldo, afhængigt af hvilken betalingsmetode, du brugte.
Pengene vil være tilbageført indenfor 5 bankdage efter d. 1 september 2025
Hvis du ikke allerede har tilknyttet et betalingskort til dit abonnement, kan du gøre det nu på Mit CBB, så bliver dit nye abonnement automatisk betalt hver måned.
Er du i tvivl om noget, eller ønsker du at opsige dit abonnement pga. ændringen, er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Du kan frit opsige dit abonnement, indtil ændringen træder i kraft.