{{::infoboxModel.image.altText}}
  • Mobilabonnementer
  • Mobiltelefoner
  • Internet
  • Mobilt Bredbånd
  • Tilbehør
  • Hjælp
  • {{headerCtrl.numberOfLineItems}}
  • MIT CBB
    MIT CBB
    Forside
    Log ud
Mit CBB forside
Log ud
‏‏‎ ‎

FRI

tale

30

GB

+ 12 GB EU-data

109  kr./md.

FRI

tale

80

GB

+ 14 GB EU-data

129  kr./md.

FRI

tale

10

GB

+ 15 GB EU-data

139  kr./md.

KLAR TIL 5G

FRI

tale

200

GB

+ 17 GB EU-data

149  kr./md.

7

Timer

7

GB

DK-abonnement

89  kr./md.

FRI

tale

75

GB

+ 15 GB EU-data

169  kr./md.

Klar til 5G

FRI

tale

FRI

data

+ 18 GB EU-data

199  kr./md.

CBB Basis

CBB basis

1 kr. pr. MB
59 øre pr. min.
14 øre pr. SMS.

29  kr./md.

Bliv kunde
  • RING
    50 50 50 50
  • Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00

Ny kunde
  • Flyt dit nummer til CBB
  • Betaling hos CBB
  • Dækningskort
  • Vilkår
‏‏‎ ‎
MÆRKER
  • Apple brandApple
    motorola logo 18x18Motorola
    Sony brandSony
  • Samsung brandSamsung
    Nokia micro logoNokia
    OnePlus L Black RGB thumb 18x18OnePlus
Se alle
Tilbud
Mange gode tilbud på mobiler
Se udvalg

 

Bliv kunde
  • RING
    50 50 50 50
  • Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00

Ny kunde
  • Flyt dit nummer til CBB
  • Betaling hos CBB
  • Dækningskort
  • Vilkår
‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎
Mobil bredbånd til farten

7 GB

Go' til mails og nyheder

59  kr./md.

30 GB

Go’ til musik og surf

99  kr./md.

75 GB

Nok til at streame film og serier ca. 60 timer/md.

129  kr./md.

125 GB

Ideel til masser af streaming

159  kr./md.

Bliv kunde
  • RING
    50 50 50 50
  • Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00

Ny kunde
  • Flyt dit nummer til CBB
  • Betaling hos CBB
  • Dækningskort
  • Vilkår
‏‏‎ ‎
Tilbehør
  • tilbehor ikon 0005 CoversCovers
    tilbehor ikon 0003 headsetHeadset
    tilbehor ikon 0002 kablerKabler
  • tilbehor ikon 0001 opladereOpladere
    tilbehor ikon 0004 panzerglasPanserglas
    tilbehor ikon 0000 andetRoutere
Se alt tilbehør
Bamser
Få de små nuttede bamser med hjem
SE BAMSER
Bliv kunde
  • RING
    50 50 50 50
  • Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00

Ny kunde
  • Flyt dit nummer til CBB
  • Betaling hos CBB
  • Dækningskort
  • Vilkår
‏‏‎ ‎
  • Mobilabonnementer
  • Mobiltelefoner
  • Internet
  • Mobilt Bredbånd
  • Tilbehør
  • Hjælp

Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.

50 50 50 50

Dækning på mobilen

{{main.headline}}

Dækning på mobilen

{{main.headline}}

CBB Lounge

Rundt omkring i landet står der hobevis af master, der alle sammen sørger for, at du har dækning på mobilen. Men det er ikke altid, at dækningen er lige god, og hvad kan man så gøre ved det?

Hvordan finder man ud af, om dækningen på mobilen er god i det område, man bor i? Og er der et sted, man kan gå hen, hvis man oplever fejl eller mangler på dækningen? Det og meget mere kigger vi nærmere på her.

Se dækningen på mobilen i dit område på et dækningskort

Først og fremmest kan det måske være interessant for dig at kigge nærmere på, hvordan dækningen er i lige netop det område, du bor i. Er det tilfældet, så har Energistyrelsen gjort det nemt for dig at finde ud af, hvordan det ser ud hos dig, på deres nye hjemmeside TjekDitNet.dk.

Derinde kan du både få et overblik over bredbånds- og mobildækningen i specifikke områder, du kan måle din bredbåndshastighed og du kan finde frem til, hvilke udbydere der tilbyder bredbånd og mobilløsninger i dit område.

Få en SMS ved mastenedbrud

Indimellem kan der opstå problemer eller være arbejde på en Telenor mast nær dig, og det kan til tider gå ind og gøre selve netforbindelsen mere eller mindre ustabil. Hvis du gerne vil have en mulighed for at blive gjort opmærksom på dette, når det sker, kan du med fordel tilmelde dig driftstatus via SMS eller e-mail.

Når du tilmelder dig, kan du selv vælge, om du kun vil modtage nyt fra et specifikt område, eller om du vil have informationer fra flere landsdele end kun din egen. Du kan også frit vælge, hvilke produkter du ønsker at få driftsmeldinger om.

Du tilmelder dig og finder mere information herom på Telenors hjemmeside. Vær opmærksom på, at det også er på denne side, at du afmelder dig igen, hvis dette ønskes.

Driftstatus - Hvordan ser det ud lige nu?

Det er ikke nødvendigt at være tilmeldt driftstatus på enten SMS eller e-mail. Men hvis du på et tidspunkt skulle opleve problemer med dit net, kan det være rart at vide, hvor man skal gå hen for at finde yderligere information.

Som mobilkunde kan du typisk tjekke den nuværende driftstatus på udbyderens hjemmesiden. Her kan du se, om der er en fejl eller planlagt arbejde i et givent område, og du kan også følge med i den enkelte sags status, om hvorvidt den er klaret eller i gang med at blive løst.

Sådan indmelder du mangler eller fejl på dækningen

Skulle du opleve mangler eller fejl på netværket, har du hos nogle selskaber også mulighed for at rapportere om disse, så der kan blive taget hånd om problemet med det samme. Som CBB Mobil kunde kan du gøre det ved at kontakte kundeservice på 50 50 50 50.

Det anbefales dog, at du altid lige tjekker den nuværende driftstatus, inden du anmelder en fejl eller et problem. På den måde kan du hurtigt se, om det allerede er noget, der bliver arbejdet på.

Dårlig dækning - hvad kan man gøre?

Hvis du ofte oplever dårlig dækning, kan det skyldes flere forskellige årsager. Det kan være dårligt vejr, der går ind og forstyrrer signalet. Det kan være afstanden mellem dig og den nærmeste mast, eller det kan være elementer som massive bygninger eller træer, der går ind og generer.

Hvis du tit støder på dette problem, har vi lavet en lille guide med fire tips til, hvordan du løser det. 

Kan det hjælpe at skifte udbyder?

Der findes fire forskellige netværk i Danmark, og alle mobilselskaber er tilknyttet et af disse fire netværk. I og med alle netværk har en forskellig dækning, kan du opleve, at et givent netværk ikke dækker i dit område. Hvis dette er tilfældet, kan det være en løsning at skifte til et mobilselskab, der er tilkoblet et af de øvrige netværk.

Det er dog altid en god idé lige at tjekke, hvilket netværk der har en god dækning i dit område, så du kan vælge det rette mobilselskab.

Har du det rette udstyr til at komme på 4G-netværket?

Hvis du har problemer med at komme på 4G-netværket, har det ikke nødvendigvis noget at gøre med, at du ikke befinder dig i et område, hvor der ikke er 4G-dækning, eller at der lidt dårligt vejr som kan gå ind og genere signalet. Det kan simpelthen være af den årsag, at du ikke har det rette udstyr til at komme på 4G-netværket.

Sørg derfor for at du har en telefon, der er i stand til at komme på 4G-netværket, og at du har et abonnement, der inkluderer adgang til 4G. Derudover skal du også have et SIM-kort, der understøtter 4G.  

Hvorfor vælge CBB?

Hvorfor vælge CBB?

CBB Lounge

Reparation af mobil

Hvad er VoLTE?

CBB Ringetone

Hvornår kommer 5G-netværket?

Hvad er 4G-netværket?

Dækning på mobilen

Teleselskabernes Kundeservice

Indholdstakseret SMS'er

Er det nemt at flytte mobilselskab?

Teleselskaber i Danmark

Fup-beskeder på mobilen

Bredbånd til hjemmet - på den nemme måde!

10 bedste apps til mobiltelefon

Mobilt bredbånd til sommerhus

Ringe med hemmeligt nummer

Mobiltelefonens historie

Hvordan sletter man en iphone?

Fri data |Ingen begrænsninger og max frihed | CBB Mobil

iPhone på afbetaling

Lav din egen app til iPhone

Hvordan laver man en app til Android?

Ring gratis med WhatsApp fra mobilen

Et teleselskab til hele familien

Find et abonnement til din alarm

Vælg det bedste abonnement til iPad

Sådan flytter du billeder fra iPhone til PC og iPad

Sådan opsiger du dit Spotify abonnement

Sådan sporer du en mistet mobil

Derfor bør du overveje at få et guldnummer

Fastnet til mobil

Ring til og fra USA

8 ting du ikke vidste, at du kunne med Facebook Messenger

Internetdeling

Den ultimative guide til MMS

SIM-kort størrelser

Mobil på afbetaling

SØG PÅ CBB
Ring mig op

Hverdage 8.30-16.00 og weekend 10.00-18.00

BESTIL OPKALD
RING HVERDAGE FRA 8.00-20.00
50 50 50 50

Ekstraordinært åbent

DOWNLOAD CBB APP'EN
ios app urlandroid app url
Produkter
  • Mobiltelefoner
  • Mobilabonnementer
  • Mobilt Bredbånd
  • Internet
Populære mærker
  • Samsung
  • OnePlus
  • Motorola
  • 5G
  • Tilbud
  • Android
  • eSim
  • Xiaomi
  • Apple
  • Sony
Populære mobiltelefoner
  • Galaxy S22 Ultra
  • Galaxy A33
  • Galaxy A13
  • Moto G22
Mobiltelefoner på tilbud
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Mini
  • E40
  • Redmi Note 11 Pro 5G
Betaling og forbrug
  • Se forbrug og faktura
  • Den første betaling
  • Automatisk betaling
Adgangskoder
  • PIN og PUK-kode
  • Glemt adgangskode
Andet
  • Bestil nyt SIM-kort
  • Hjælp
  • Mit CBB
Om CBB
  • Job hos CBB
  • Driftstatus
  • Dækning og netværk
  • 5G netværket
  • Kontakt os
Tjenester
  • CBB udland
  • Tidal
Trustpilot
  • Cookies
  • Persondatapolitik
  • Vilkår

Frederikskaj 8 - 2450 København SV - CVR 19433692

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR 19433692

Copyright© 2022 by CBB Mobil. All rights reserved