Godt at vide

Flyt dit nummer til CBB

Behold dit nuværende mobilnummer, når du bestiller dit mobilabonnement hos CBB. Du skal blot indtaste dit nuværende SIM-kortnummer ved bestillingen, og så klarer vi alt det praktiske. Vi opsiger din aftale hos dit nuværende selskab, sender dig et nyt SIM-kort og giver dig besked om, hvornår vi flytter dit nummer til CBB.

Hvornår flyttes nummeret?

Når du bestiller dit nye mobilabonnement, kan du vælge, hvornår dit nummer skal flyttes; hurtigst muligt eller når din nuværende aftale udløber.
 

Hurtigst muligt

Vi flytter nummeret så hurtigt, det kan lade sig gøre. Det tager typisk 4-5 hverdage. Det giver os tid til at få dig oprettet som kunde og sende et SIM-kort til din adresse. Vær opmærksom på, at du kan have en opsigelsesperiode hos dit gamle teleselskab. Denne fortsætter, selvom dit nummer er flyttet til CBB Mobil i perioden. I en periode vil du altså kunne komme til at betale til to selskaber samtidig. 

Hvis du vil have mere information om din opsigelsesperiode og vilkår for opsigelse, skal du henvende dig hos dit gamle selskab.
 

Når din nuværende aftale udløber

Vi flytter dit nummer, når din aftale hos dit nuværende teleselskab udløber. Det er dit nuværende teleselskab, der sætter datoen for nummerflytningen. Vi kontakter selskabet og forhører os om, hvornår dit abonnement udløber, og så sætter vi flytningsdatoen, så du bliver flyttet samtidig med, at dit abonnement udløber hos dit tidligere teleselskab.

På den måde sikrer vi, at dit nummer ikke bliver flyttet, inden din bindings- eller opsigelsesperiode er overstået. Din nummerflytning kommer dermed ikke til at betyde ekstraomkostninger for dig hos dit nuværende teleselskab.

Hvis du vælger at få flyttet dit nummer, når din nuværende aftale udløber, er der også forskel på, hvor lang tid det kan tage. De fleste mobilselskaber har en opsigelsesperiode på 30 dage. Tjek evt. opsigelsesperioden hos dit nuværende selskab.