Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Indimellem er vi nødt til at justere vores abonnementer, så vi fortsat kan investere i at udvikle vores netværk og tilbyde dig samme gode service.
Vi justerer derfor priserne på vores abonnementer fra 1. august 2025.
Her kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, du måske sidder med som kunde.
Kan jeg skifte abonnement?
Ja, du kan altid skifte til et andet abonnement på Mit CBB eller ved at kontakte kundeservice.
Hvad betyder prisændringen, hvis jeg har bestilt et abonnemensskifte?
Hvis du har bestilt et abonnementsskifte før 1. august 2025, gælder den pris, der stod ved bestilingen, og ikke den nye pris vi har skrevet i mailen.
Hvis du er i tvivl, kan du på Mit CBB se prisen på det nye abonnement, du skifter til.
Hvad sker der med min afdragsordning?
Hvis du har en afdragsordning, vil den ikke være omfattet af prisændringen, og vil derfor fortsætte uændret.
Kan jeg opsige mit abonnement?
Ja, du kan altid opsige dit abonnement. Ønsker du at opsige på grund af prisændringen, skal du gøre det senest 31. juli 2025.
Du kan opsige via Mit CBB eller ved at ringe til os på 50 50 50 50.