Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Mobilt internet på farten
Gå på nettet med lynhurtig 4G på din computer eller tablet – også når du er på farten.
Hurtigt internet til hele huset
Hele familien kan være online med lynhurtig 4G – uden irriterende kabler med Huawei's toprouter.
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Det kan skyldes, at du har et DK-abonnement. Et DK-abonnement virker kun i Danmark. Det er ikke muligt at tilmelde eller tilkøbe Udlandstelefoni til et DK-abonnement. Du kan derfor ikke bruge din mobil i udlandet til:
Du skal skifte til et af vores EU Roaming-abonnementer. Du kan bruge din tale, SMS og MMS i et andet EU-land på samme måde, som du gør i Danmark. Hvis du fx har Fri tale, kan du tale, sms’e og mms’e lige så meget, som du har lyst til, hvis du fx er på ferie i Italien. Du kan også bruge en del af din data til EU-data. Når du har brugt al din EU-data, sender vi dig en SMS, og så kan du vælge, om du vil fortsætte med at bruge data.
Er du fx i USA, skal du også skifte til et EU Roaming-abonnement. Hvis du bruger din telefon, skal du være opmærksom på, at vores Udlandspriser gælder.
Abonnementsskiftet skal helst ske fra dansk netværk senest 24 timer før, at du forlader Danmark, så er du sikker på, at det virker.
Men er du kommet afsted, så prøv at skift alligevel enten på Mit CBB eller kontakt os. Vi er klar til at hjælpe dig.
Skift abonnement Kontakt os
Albanien
Andorra
Belgien
Bosnien-Hercegovina
Bulgarien
Cypern
England
Estland
Finland
Frankrig
Færøerne
Grækenland
Holland
Irland
Island
Italien
Kosovo
Kroatien
Letland
Liechtenstein
Litauen
Luxembourg
Makedonien
Malta
Monaco
Montenegro
Nordirland
Norge
Polen
Portugal
Rumænien
Schweiz
Serbien
Skotland
Slovenien
Slovakiet
Spanien
Sverige
Tjekkiet
Tyskland
Wales
Ungarn
Østrig
Ja. Vi har ikke i sinde at skjule noget for dig og derfor vil vi gerne gøre dig opmærksom på:
Har du skiftet dit abonnement fra et DK-abonnement til et EU Roaming-abonnement, kan der gå op til 24 timer før, at du har signal på din telefon. Du kan prøve at slukke og tænde din telefon løbende. Hvis du stadig ikke har signal efter de 24 timer, må du meget gerne kontakte os, så vil vi forsøge at hjælpe dig. For at vi bedst kan hjælpe dig skal du have din telefon ved dig, når du kontakter os.