Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00
Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00
Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00
Ekstraordinært åbent hverdage fra 8.00-20.00
Godkend betaling med nøgleapp eller SMS-kode
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Oplever du problemer med dit SIM-kort, kan du i første omgang prøve at slukke og tænde din telefon. Hvis det ikke hjælper, kan du prøve følgende:
Er dit SIM-kort tyverispærret, skal du fjerne spærringen på Mit CBB, før det kommer til at virke igen. Det gælder både, hvis du modtager et nyt SIM-kort eller hvis du vil forsætte med at bruge dit nuværende. Det er en god ide at genstarte telefonen, når spærringen er fjernet.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus