Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Brug af CBB MIX
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Du har to års reklamationsret på mobiltelefon og tilbehør købt hos CBB. Reklamationsretten gælder fra den dag, du modtager varen.
Oplever du en fejl på mobilen og vil gøre brug af din reklamationsret, skal du oprette en sag hos vores værksted, Care1, på https://repair.care1.dk/cbb. Du vil herefter få tilsendt et pakkelabel, så du kan sende din mobil til værkstedet, og efterfølgende kan du følge status på din sag online
Hvis reklamationsretten ikke dækker skaden eller er udløbet, vil du blive opkrævet et undersøgelsesgebyr af værkstedet på 275 kr. Værkstedet vil også kontakte dig med en pris på reparationen, som du kan takke ja eller nej til at få udført.
Følgende skader er ikke dækket af reklamationsretten: pristilbud, opdatering af produktet, ingen fejl fundet, selvforskyldt skade fx slag, knæk og buk af kabinet, væske, samt hvis årsagen til fejl skyldes uoriginale reservedele. Hvis produktet ikke kan serviceres, fordi det er låst med kode, password, Google FRP, Find My iPhone eller lignende, vil ovenstående gebyr opkræves. Overvej derfor altid situationen, inden du sender din mobil til undersøgelse.
Hvis du bor i nærheden af en Telenor-butik, har du også mulighed for at indlevere din mobil til reparation der. Du skal huske at medbringe dit købsbevis, som du har modtaget på mail, da du købte mobilen.
Det er en god ide at tage en backup af din telefon, inden den sendes til reparation, da telefonen kan blive nulstillet til fabriksindstillinger under reparationen. Ved at tage backup undgår du at dine kontakter, beskeder og billeder går tabt.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus