Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.header}}
{{category.header}}
Oplever du pludselig dårlig dækning på mobilen, kan du forsøge at teste dit SIM-kort i en anden telefon. På den måde kan du finde ud af, om fejlen skyldes:
Se dækningen på din adresse på vores dækningskort.
Dækningskort
Oplever du at blive afbrudt i en samtale eller at du ikke modtager dine SMS’er m.m., så er det en god ide at tjekke vores driftstatus for at se, om der evt. er dækningsproblemer i dit område.
Det er en god ide, at slå VoLTE og WiFi-opkald til på din telefon, hvis din telefon understøtter tjenesterne. Med VoLTE kan du tale over 4G-netværket og hvis du har WiFi, kan du styrke dit indendørssignal med dit eget WiFi. Læs mere om VoLTE og WiFi-opkald.
Er dækningen fortsat dårlig, selvom SIM-kortet er i en ny mobil, skal du kontakte kundeservice.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår