Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.Header}}
{{category.Header}}
Har du bestilt en mobiltelefon hos CBB, vil du modtage den på din folkeregisteradresse inden 4 hverdage. Så snart pakken er afsendt fra vores lager, får du en mail med dit købsbevis og Track & Trace-nummer, så du kan følge pakken på Postnords hjemmeside.
Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb af mobilabonnement og/eller mobiltelefon. Du kan fortryde ved at ringe på 50505050 eller sende en mail til kundeservice@cbb.dk. OBS! I forbindelse med vores julekampagne er returfristen forlænget til 31. januar 2021 på alle mobiltelefoner og tilbehør.
Ønsker du at fortryde dit abonnement, skal du kontakte kundeservice senest 14 dage efter, at abonnementet er startet.
Ønsker du at fortryde en mobiltelefon eller et tilbehør, skal du give kundeservice besked senest 14 dage efter, at du har modtaget pakken. Herefter har du 14 dage til at sende din vare retur ved at pakke varen ned i originalemballagen og sætte den vedlagte returlabel udenpå pakken. Det er gratis at anvende den vedlagte returlabel. Pakken afleveres i en Postnord-butik.
Har du både købt et abonnement OG mobiltelefon og ønsker at fortryde begge dele, skal du huske at give os besked om dette.
Har du endnu ikke modtaget pakken, kan du nægte modtagelse ved at henvende dig på posthuset - men husk at give os besked om, at du gør brug af din fortrydelsesret.
Du har ret til at prøve mobilen, efter du har modtaget den og stadig gøre brug af dine 14 dages fortrydelsesret. Har varen været brugt på en måde, som forringer dens værdi, hæfter du for forringelsen, og beløbet bliver trukket fra købsprisen. Det vil altid være CBB, der vurderer.
Når vi har fået mobilen retur, tilbagefører vi beløbet til dit betalingskort inden for 14 dage.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår