CBB.dk anvender cookies til at huske dine loginoplysninger og indstillinger. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Mobilt internet på farten
Gå på nettet med lynhurtig 4G på din computer eller tablet – også når du er på farten.
Hurtigt internet til hele huset
Hele familien kan være online med lynhurtig 4G – uden irriterende kabler med Huawei's toprouter.
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.Header}}
{{category.Header}}
Det er vigtigt, at du tyverispærrer dit SIM-kort på Mit CBB, hvis du har mistet din mobil, så du ikke hæfter for evt. misbrug. Du skal også anmelde evt. tyveri til politiet og oplyse mobilens IMEI-nummer. Du finder IMEI-nummeret på købsbeviset, som blev sendt til din mail, da du købte mobilen.
Det du skal sørge for er:
Du skal være opmærksom på, at dit abonnement fortsætter, selvom du har tyverispærret SIM-kortet.
Får du din mobil igen, og har du ikke bestilt nyt SIM-kort endnu, kan du nemt fjerne tyverispærringen på Mit CBB.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår