Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Brug af CBB MIX
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Vi sender al relevant information til dig på mail. Derfor er det vigtigt, at vi hele tiden har din aktuelle mailadresse hos os. Du kan ændre din mailadresse på Mit CBB.
Det vi sender til din mail er bl.a.:
Sørg for at opdatere din adresse på Mit CBB, så du kan modtage post fra os på den rigtige adresse. Din adresse bliver ikke automatisk opdateret, hver gang du flytter.
Bliver adressen ikke opdateret i vores system, kan det være fordi:
Når du har opdateret adressen, skal du logge ud og logge ind igen for at se ændringerne.
Er du lige flyttet og har meldt din nye adresse til folkeregistret, kan der gå lidt tid, før vi kan indhente adressen. Har du forsøgt at opdatere og får vist din gamle adresse, så vent 2-3 dage og prøv at opdatere igen.
Har du hemmelig adresse, skal du logge ind på Mit CBB og anmode om at opdatere din adresse. Står dit CPR-nummer ikke registreret hos os, kan du også opdatere det inde på Mit CBB.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus