Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.Header}}
{{category.Header}}
Du kan beholde dit nuværende mobilnummer, når du bestiller et abonnement hos CBB. Vælg blandt vores abonnementer på hjemmesiden og opret en nummerflytning. Her skal du bruge:
Har du ikke NemID, kan kundeservice hjælpe dig med din nummerflytning.
Du skal IKKE opsige dit mobilabonnement hos dit nuværende mobilselskab - det sørger vi for. Vi tager højde for evt. opsigelsesperiode og binding, så du ikke skal betale hos to selskaber. Når nummerflytningen er bekræftet, vil du modtage en mail og en SMS, så du ved, hvilken dato dit nummer flyttes til CBB.
Vælg et af vores abonnementer og opret en nummerflytning på vores hjemmeside. Har du ikke NemID eller vil du gerne oprettes af kundeservice, så bestil et opkald. Vi ringer dig op - når det passer dig bedst.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår