Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Brug af CBB MIX
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Du kan altid få hele eller dele af beløbet fra din CBB-saldo udbetalt med undtagelse af evt. bonusbeløb.
Kontakt kundeservice på 50 50 50 50 og oplys din adgangskode til Mit CBB sammen med reg. og kontonummer, som beløbet skal overføres til, og hvor meget du ønsker udbetalt. Beløbet vil blive udbetalt inden for ca. to uger.
Du kan også vælge at overføre et beløb fra din CBB-saldo til et andet telefonnummer hos CBB. Her skal du kontakte kundeservice, oplyse din adgangskode, hvor meget du ønsker overført og hvilket nummer, vi skal overføre til.
Er du ikke længere kunde hos os og har penge stående på din gamle CBB-saldo, vil der gå ca. 30 dage inden beløbet er overført til dig. Hvis du ikke har oplyst os dit reg. og kontonummer ved opsigelsen, kan du kontakte kundeservice.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus