CBB.dk anvender cookies til at huske dine loginoplysninger og indstillinger. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Mobilt internet på farten
Gå på nettet med lynhurtig 4G på din computer eller tablet – også når du er på farten.
Hurtigt internet til hele huset
Hele familien kan være online med lynhurtig 4G – uden irriterende kabler med Huawei's toprouter.
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.Header}}
{{category.Header}}
Du kan altid få hele eller dele af beløbet fra din CBB-saldo udbetalt med undtagelse af evt. bonusbeløb.
Kontakt kundeservice på chat eller 50 50 50 50 og oplys din adgangskode til Mit CBB sammen med reg. og kontonummer, som beløbet skal overføres til, og hvor meget du ønsker udbetalt. Beløbet vil blive udbetalt inden for ca. to uger.
Du kan også vælge at overføre et beløb fra din CBB-saldo til et andet telefonnummer hos CBB. Her skal du kontakte kundeservice, oplyse din adgangskode, hvor meget du ønsker overført og hvilket nummer, vi skal overføre til.
Er du ikke længere kunde hos os og har penge stående på din gamle CBB-saldo, vil der gå ca. 30 dage inden beløbet er overført til dig. Hvis du ikke har oplyst os dit reg. og kontonummer ved opsigelsen, kan du kontakte kundeservice.