Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Brug af CBB MIX
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Vi tager altid din klage meget alvorligt og ofte kan vi løse din henvendelse med det samme, hvis du ringer til vores kundeservice på telefonnummer 50 50 50 50 alle hverdage mellem 8.00 og 16.00.
Du har naturligvis også mulighed for at sende os en skriftlig klage. Du kan udfylde vores klageformular her eller sende os en mail på klage@cbb.dk. Vi behandler sagerne hurtigst muligt og bestræber os på at besvare din klage inden for tre hverdage.
Hvis det skulle være tilfældet, at vi i fællesskab ikke kan blive enige om en løsning på din klage. Så har du mulighed for at sende en klage til et klagenævn.
Varer (mobil, router og modem)
Drejer din klage sig om en vare, som du har købt hos os, kan du klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
http://www.naevneneshus.dk/
Du kan også sende en klage til EU-kommissionens online klageportal, hvis du er statsborger i et andet EU-medlemsland end Danmark. Du kan sende klagen på siden: http://ec.europa.eu/odr. Du skal huske at tilføje vores mailadresse: klage@cbb.dk.
Abonnement (betalinger, forbrug m.v.)
Drejer din klage sig om dit abonnement og vi i fællesskab ikke finder en løsning. Kan du indbringe sagen for Teleankenævnet.
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. sal th.
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
Mail: teleanke@teleanke.dk
www.teleanke.dk
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus