Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Brug af CBB MIX
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Har du fået besked om, at du mangler at betale, men du ikke kan genkende beløbet? Så gør vi dig klogere på, hvad det kan være.
Udover din faste abonnementspris og evt. mobilafdrag kan der komme løbende betalinger for det du ellers bruger mobilen på som fx:
Andre muligheder kan være, at du har skiftet abonnement til en højere pris, bestilt nyt SIM-kort eller har et minimumsforbrug i forbindelse med, at du har købt mobil på afdrag.
Betalingen kan også være en samlet betaling for fx din abonnementspris plus et ekstra forbrug, som er lagt oveni.
I det tilfælde er noget af betalingen allerede trukket fra din CBB-saldo. Men fordi der ikke var nok til at dække hele betalingen, mangler du at betale restbeløbet.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus