Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Brug af CBB MIX
Udlandspriser
Abonnement med udlandsdata
Mit CBB
Betaling og forbrug
Mobiltelefon
Mobilt bredbånd og internet
Har du ingen forbindelse eller dårligt signal i udlandet, kan det være fordi:
Er du i udlandet uden nogen forbindelse, kan det være fordi, du har et DK-abonnement.
Et DK-abonnement virker kun i Danmark, og derfor vil dit SIM-korte ikke fange noget signal. Det betyder, at du IKKE kan:
Du kan udelukkende gå på WiFi-netværk, hvis der er mulighed for det, der hvor du er.
Du skal skifte til et af vores udlandsabonnementer for at få forbindelse i udlandet. Det er bedst at skifte i Danmark på dansk netværk, men er du kommet afsted, så prøv alligevel at skifte på Mit CBB eller CBB app.
Har du skiftet fra et DK-abonnement til et udlandsabonnement, kan der gå op til 24 timer før du har signal på telefonen. Prøv at slukke og tænde din telefon løbende. Hvis du stadig ikke har signal efter de 24 timer, må du gerne kontakte os, så vil vi forsøge at hjælpe dig. Husk at have telefonen ved dig, når du kontakter os.
Har du CBB Basis, skal du være tilmeldt Udlandstelefoni for at få forbindelse i udlandet.
Har du dårlig forbindelse, eller kan du ikke ringe, sende beskeder eller bruge data, selvom du har et udlandsabonnement eller er tilmeldt Udlandstelefoni, kan du prøve at gøre dette:
Har du stadig ingen eller meget dårlig forbindelse, er vi klar til at hjælpe dig på facebook eller telefonen. Skriv til os nederst på siden eller ring 50 50 50 50.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår
Tjek driften på netværket og find hjælp
Se Driftstatus