Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Gældende fra 21. juni 2013.
Betaling til CBB Mobil Data trækkes automatisk hver d. 1. i måneden eller ved forbrug over 2000 MB, indtil servicen frameldes. Pengene kan trækkes via automatisk abonnement betaling (betaling via dankort/kreditkort) eller fra din tilknyttede CBB-konto. Såfremt en transaktion ikke kan gennemføres ud fra de angivne betalingskortoplysninger vil automatisk abonnement betaling blive afmeldt og betaling for produktet blive trukket fra CBB kontoen. CBB Mobil Data kan til enhver tid afmeldes i den periode, der er forudbetalt for.
Ved oprettelsen trækker vi kun oprettelsesprisen. I det øjeblik pakken aktiveres betaler du kun for de antal dage der er tilbage i måneden. Beløbet trækker vi enten fra din taletidskonto eller via automatisk abonnementsbetaling. Pakkens indhold vil ligeledes på dagen for aktivering svarer procentmæssigt til antal dage tilbage i måneden. Du kan til enhver tid opsige pakken eller skifte til et andet produkt. Opsigelsen eller skifte har virkning øjeblikkelig.
For eksisterende kunder der skifter produkt, opgør vi øjeblikkelige det beløb der skal refunderes, udregnet på baggrund af dage brugte i indeværende måned. Og vi trækker øjeblikkelig det beløb, der skal betales for det nye produkt, udregnet på baggrund af dage tilbage indeværende måned.