Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Ved tilmelding til Automatisk optankning skal kunden vælge et fast optankningsbeløb (100,-, 200,-, 300,-, 400,-, 500,- eller 1000,-) på Mit CBB.
Når kundens saldo når under 0, sørger CBB Mobil for at overføre optankningsbeløbet fra kundens betalingskort til kundens CBB-telefonnummer.
Ved tilmelding til Automatisk optankning skal kunden oplyse kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre på det betalingskort, som kunden ønsker at benytte. Optankningerne vil automatisk blive debiteret dette kort, og kunden vil modtage en notifikation på enten e-mail eller SMS. Kunden giver CBB Mobil tilladelse til at gemme betalingskortoplysningerne, og accepterer at der er tale om en tilbagevendende betaling.
Automatisk optankning kan frameldes når som helst og uden varsel via Mit CBB. Allerede foretagne optankninger refunderes dog ikke. Såfremt CBB Mobil ikke kan gennemføre en betaling ud fra de af kunden angivne kortoplysninger, vil aftalen om automatisk optankning øjeblikkeligt bortfalde. Dette gælder uanset årsagen til at betalingen ikke kunne gennemføres. Ønsker kunden herefter igen Automatisk optankning, skal kunden foretage en ny tilmelding. CBB Mobil er ikke erstatningspligtig for driftstab, tabt fortjeneste eller andet direkte eller indirekte tab, hvis Automatisk optankning ikke bliver gennemført.