Mobilabonnementer

Danmarks bedste kundeservice

"Du er nu nummer 87 i køen" – nej, vel?

Det er virkelig irriterende at sidde i kø – og spild af din tid. Derfor gør vi i CBB en dyd ud af at svare hurtigt, når du ringer. I januar måned havde vi fx en gennemsnitlig ventetid på blot 1.36 minutter, og vi bestræber os hele tiden på at gøre det bedre. Det manglede da bare...

 

Prisen er prisen. Punktum!

Hos CBB er den pris, du får oplyst, den pris du skal betale. Du skal ikke pludselig betale 7 eller 9 kr. i administrationsgebyr om måneden. Eller 100 kr. bare for at oprette et abonnement . Vi tror at ærlighed varer længst, og derfor har vi ingen skjulte gebyrer.

 

Du skal jo kun være kunde hos os, så længe du har lyst

Man kan tvinge folk til meget. Mod deres vilje. Men aldrig tvinge nogen til at være glade eller tilfredse. Derfor har vi ingen binding på vores mobilabonnementer. Vi tror nemlig på, at hvis vi hver dag gør os umage, bliver du hos os – helt af dig selv.