Tillægsprodukter

Automatisk Optankning Taletid

Ved tilmelding til automatisk optankning skal kunden på www.cbb.dk vælge en beløbsgrænse (Kr.
25,-, 50,-, 75,- eller 100,-), samt et fast optankningsbeløb (99,-, 199,-, 299,-, 399,-, 499,- eller 999,-)

Når kundens saldo når under beløbsgrænsen, sørger CBB Mobil for at det af kunden valgte
optankningsbeløb, overføres fra kundens betalingskort til kundens CBB telefonnummer.

Kundens saldo tjekkes dagligt i forhold til beløbsgrænsen. Optankningen finder med andre ord ikke
nødvendigvis sted øjeblikkeligt efter at beløbsgrænsen krydses.

Ved tilmelding til automatisk optankning skal kunden oplyse kortnummer, udløbsdato og
kontrolcifre på det betalingskort som kunden ønsker at benytte. Optankningerne vil automatisk
blive debiteret dette kort, og kunden vil modtage en notifikation på enten e-mail eller SMS.

Kunden giver CBB Mobil tilladelse til at gemme betalingskortoplysningerne, og accepterer at der er
tale om en tilbagevendende betaling.

Automatisk Optankning kan når som helst frameldes uden varsel via kundens selvbetjeningsmodul
på www.cbb.dk. Allerede foretagne optankninger refunderes dog ikke.

Såfremt CBB Mobil ikke kan gennemføre en betaling ud fra de af kunden angivne kortoplysninger,
vil aftalen om automatisk optankning øjeblikkeligt bortfalde. Dette gælder uanset årsagen til at
betalingen ikke kunne gennemføres.

Ønsker kunden herefter igen automatisk optankning, skal kunden foretage en ny tilmelding.

CBB Mobil er ikke erstatningspligtig for driftstab, tabt fortjeneste eller andet direkte eller indirekte
tab, hvis automatisk optankning ikke bliver gennemført.