Priser og vilkår

14 dages fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle abonnementer og varer, du køber i vores webshop. Det gælder mobiltelefoner, mobilabonnement, mobilt bredbåndsabonnement og tilbehør.

  • For abonnementer gælder fortrydelsesretten fra den dag, hvor aftalen er indgået.
  • For mobiltelefoner og tilbehør gælder fortrydelsesretten fra den dag, du modtager varen.

Hvis den 14. dag er en lørdag, helligdag, grundlovsdag, jule- eller nytårsaftensdag, udløber fristen den efterfølgende hverdag.

 

Mobiltelefoner

Sådan gør du brug af fortrydelsesretten

Senest 14 dage efter, at du har modtaget varen, skal du give os besked om, at du ønsker at fortryde købet. Du kan give os besked skriftligt eller telefonisk, men vi anbefaler, at du gør det skriftligt.

Du kan bruge standardfortrydelsesformularen, som er vedhæftet i mailen med din ordrebekræftelse eller sende os et brev. Du kan også ringe til vores kundeservice på 50 50 50 50 for at benytte dig af din fortrydelsesret. Så vil kundeservice hjælpe dig med processen og sende dig de nødvendige papirer.

Du skal kontakte os senest den dag, din fortrydelsesret udløber - altså 14 dage efter, at du har modtaget varen. 

 

Retur

Senest 14 dage efter, at du har givet os besked om fortrydelsen, skal du returnere varen til os. Du skal selv betale for returforsendelsen. Har varen været åben, kan du stadig gøre brug af dine 14 dages fortrydelsesret. 

Varen sendes, sammen med æske og alt tilbehør, til:

Telenor Mobile 
C/O Ingram Micro 
Vevgatan 18 
50418 Borås
Att. CBB Webshop 

 

Refundering

Vi refunderer som udgangspunkt den fulde købesum inden for 14 dage, efter vi har modtaget varen. Vi kan vælge at tilbageholde købesummen, indtil vi har modtaget varen, eller du har sendt os en kvittering for, at varen er returneret.

Du har ret til at åbne pakken og prøve varen - ligesom du har i en fysisk butik. Har varen været brugt på en måde, som forringer dens værdi, hæfter du for denne forringelse. Dette vil altid være en vurdering fra CBB Mobils side.

Købesummen bliver tilbagebetalt via samme betalingsmiddel, som du anvendte til betaling, medmindre vi har aftalt andet. 

 

Abonnementer

Sådan gør du brug af fortrydelsesretten

Fortryder du køb af en tjenesteydelse, fx et abonnement, skal du give os besked om, at du ønsker at fortryde inden for 14 dage efter aftalens indgåelse.

Du kan give os beskeden mundligt ved at ringe på 50 50 50 50 eller skriftligt - vi anbefaler, at du gør det skriftligt. Du kan bruge standardfortrydelsesformularen, som er vedhæftet i mailen med din ordrebekræftelse eller sende os et brev. 

 

Retur

Senest 14 dage efter, at du har givet os besked om fortrydelsen, skal du returnere SIM-kortet med posten. Du skal selv betale for returforsendelsen.

SIM-kortet sendes til denne adresse:

CBB Mobil
Frederikskaj 8
1780 København V

 

Refundering

Vi refunderer som udgangspunkt den fulde købesum inden for 14 dage efter, vi har modtaget varen. Vi kan vælge at tilbageholde købesummen til vi har modtaget SIM-kortet, eller du har sendt os en kvittering for, at det er sendt retur

Har du valgt at tage abonnementet i brug inden for de 14 dage, men alligevel ønsker at fortryde aftalen, skal du betale for den del af aftalen, som allerede er leveret.

Købesummen bliver tilbagebetalt via samme betalingsmiddel, som du anvendte til betaling, medmindre vi har aftalt andet.