Kundeservice

Mit CBB

Har du fået besked om at indbetale til Mit CBB, kan det være fordi, det ikke er lykkes at trække betalingen automatisk eller fordi, du har haft et forbrug, som ikke er inkluderet i abonnementet, og du derfor skal betale for det.

Du skal måske betale for:

  • Dit abonnement
  • Skift til abonnement til højere pris
  • Nyt SIM-kort
  • Minimumsforbrug (afdragsmobil)

Eller forbrug som ikke er inkluderet i abonnementet:

  • Tale og data udover EU Roaming-abonnement
  • Forbrug til og fra udlandet
  • SMS-konkurrencer, onlinespil, SMS-afstemninger og SMS-donationer
  • Bus og togbillet

Indbetal her på Mit CBB


Blokering ved -200 kr.

Er beløbet du mangler at betale højere end 200 kr. bliver mobilen blokeret for udgående forbrug. Blokeringen fjernes indenfor 24 timer, når du har indbetalt, og det hjælper at genstarte mobilen.