CBB.dk anvender cookies til at huske dine loginoplysninger og indstillinger. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Mobilt internet på farten
Gå på nettet med lynhurtig 4G på din computer eller tablet – også når du er på farten.
Hurtigt internet til hele huset
Hele familien kan være online med lynhurtig 4G – uden irriterende kabler med Huawei's toprouter.
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.Header}}
{{category.Header}}
Er din CBB-saldo i minus, så har du måske haft et forbrug eller købt noget, som ikke er en del af dit abonnement. Og i det tilfælde vil betalingen altid blive trukket over CBB-saldoen. De forskellige årsager kan være:
Er du i tvivl, om hvilket forbrug du er blevet trukket for, kan du se en oversigt over dit forbrug.
Du skal indbetale beløbet, som er i minus. Det gør du enten manuelt ved at tanke op på Mit CBB eller ved at tilmelde dit betalingskort til Automatisk optankning på Mit CBB. Automatisk optankning vil tanke op med det samme, og hver gang din saldo er i minus.
Hvis din CBB-saldo er i minus med mere end 200 kr., spærres din mobil for udgående trafik med det samme. Først når du har tanket op og saldoen ikke længere er i minus, kan du bruge mobilen som normalt. Der kan gå op til 24 timer, inden spærringen er fjernet, men der går normalt ikke så lang tid, og det er en god idé at genstarte telefonen.