CBB.dk anvender cookies til at huske dine loginoplysninger og indstillinger. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Mobilt internet på farten
Gå på nettet med lynhurtig 4G på din computer eller tablet – også når du er på farten.
Hurtigt internet til hele huset
Hele familien kan være online med lynhurtig 4G – uden irriterende kabler med Huawei's toprouter.
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
Vi har åbent alle hverdage fra 8.30-16.00
{{topQuestion.Header}}
{{category.Header}}
Nogle gange kan vi ikke trække betalingen fra dit betalingskort, som vi plejer.
Det kan skyldes, at:
Hvis vi ikke kan trække fra dit betalingskort, trækker vi betalingen fra din CBB-saldo på Mit CBB.
Når trækningen fejler, bliver dit betalingskort afmeldt. For at vi næste gang kan trække fra dit kort, skal du tilmelde kortet til automatisk betaling dvs. både Automatisk abonnementsbetaling og Automatisk optankning.
OBS! Har du flere numre, skal du tilmelde kortet på hvert enkelt nummer.
Her kan du se generelle og produktspecifikke vilkår.
Se vilkår