Hvis du går tilbage nu, skal du indtaste dit MitID igen.
Hvis du redigerer din kurv nu, skal du indtaste MitID igen.
Husk at opsige din nuværende internetnetforbindelse
Hvis du har et internetabonnement hos en anden udbyder, skal du huske at opsige det. CBB opsiger ikke abonnementet for dig. De fleste internetudbydere har et opsigelsesvarsel på 30 dage.
For at du ikke risikerer at betale to steder, kan du vælge din startdato hos os, så det passer med den dag, hvor dit nuværende abonnement slutter.
Vind fødselsdagsgave
Spændende nyheder og konkurrencer
Særlige små priser på udvalgte produkter
Hvis du har eSIM på din nuværende telefon er det vigtigt, at du bestiller et nyt samtidig med din nye telefon. Sæt kryds i "Jeg ønsker eSIM", så modtager du en mail med en QR-kode indenfor få minutter.
Får du ikke bestilt dit eSIM nu, kan du nemt bestille et nyt ved at logge ind i Mit CBB.
Du kan finde det via indstillinger på din mobil. Det hedder typisk ICCID og findes under “Om telefonen”. Ellers kan du altid finde nummeret på selve SIM-kortet ved at tage SIM-kortet ud af mobilen.
Når du vælger "hurtigst muligt", så flytter vi dit nummer indenfor 4-5 hverdage. Hvis du har en bindings- eller opsigelsesperiode hos dit nuværende selskab, skal du være opmærksom på, at du betaler til 2 abonnementer, indtil perioden er slut.
Jeg giver CBB mobil retten til at opsige mit mobilabonnement hos mit nuværende mobilselskab og flytte mobilnummer og SIM-kortnummer til CBB Mobil.
Kan din mobil bruge eSIM? Tjek her
Din nye {{phoneName()}} understøtter eSIM
Skal nummeret bruges i en anden telefon? Tjek her om den bruger eSIM
Du kan desværre ikke bruge det indtastede MitID til at blive kunde hos CBB Mobil. Det kan fx være fordi:
Vi kan desværre ikke verificere dig lige nu. Prøv venligst igen lidt senere.
Du skal være opmærksom på, at det kun er din pakke, som bliver sendt til den valgte pakkeboks. Dit SIM-kort bliver sendt til din folkeregisteradresse.
{{openingHour}}
Minimumsforbrug betyder, at du udover dit telefonafdrag skal betale minimum 149 kr. om måneden i 6 måneder.
Hvis dit abonnement fx koster 119 kr., så vil du få en difference på 30 kr.
Din abonnementsbetaling trækkes den første dag i måneden, og differencen trækkes d. 10. i hver måned.
Jeg bekræfter CBB Mobils generelle vilkår, samt at CBB Mobil må gemme mine CPR-oplysninger.
Jeg bekræfter CBB Mobils købsvilkår.
Jeg bekræfter samtidig CBB Mobils vilkår for afdrag og minimumsforbrug ved køb af mobiltelefon.
Jeg bekræfter CBB Mobils vilkår for CBB MIX.
Jeg bekræfter CBB Mobils generelle vilkår, købsvilkår og vilkår for afdrag og minimumsforbrug. Samtidig bekræfter jeg, at CBB Mobil må gemme mine CPR-oplysninger.
Jeg bekræfter, at CBB Mobil må trække den månedlige betaling og evt. ekstra forbrug udover det, som er inkluderet i mit abonnement.
Automatisk betaling betyder, at vi gemmer dit kort til betaling af dit abonnement d. 1. i hver måned. Bruger du mobilen til andet, som ikke er inkluderet i dit abonnement fx donationer eller sms konkurrencer, trækker vi beløbet fra samme kort. Vi giver dig naturligvis besked, når vi trækker betaling fra dit kort.
Når du handler på nettet, skal du godkende din betaling med MitID eller SMS-kode og er personligt kodeord. Det er et EU-sikkerhedskrav, som er med til at øge din sikkerhed.
Når du har indtastet dit MitID bruger-ID, skal du åbne MitID appen og bekræfte dit køb. Derefter kan du afslutte din bestilling.
Hvis du har oprettet dit mobilnummer og et personligt kodeord hos Nets, vil du få tilsendt en SMS-kode, som du skal indtaste sammen med dit personlige kodeord for at godkende din bestilling.